Dari: Munib Ahmad
Re: Warkah buat anda yang tercari cari kebahagiaan..

 

Kebahagiaan Adalah Hak Milik Setiap Insan…

 

Assalamualaikum wbt, pendamba cinta sekalian.

Beri saya 10 minit sahaja dari masa anda yang berharga itu, saya mohon anda berhenti dari segala yang anda lakukan sekarang. Berilah perhatian dan baca dengan teliti apa yang ingin saya sampaikan.....

Cuba bayangkan bila lelaki yang anda minati tiba tiba jatuh cinta & begitu mengambil berat tentang diri anda serta mengajak kahwin segera?. Tentu anda melompat keriangan bukan?

Bayangkan wanita yang selama ni buat tak pandang je pada anda mula menegur anda dan ingin tahu lebih lanjut tentang anda. Hmmmm cheeky

Bayangkan bila anda sampai di tempat kerja semua orang melayani anda dengan manis, malah bos menghulurkan senyuman pada anda. Kawan kawan pula asyik nak berbual & memberikan perhatian pada anda. Wah, seronoknya perasaan ini.

Isteri yang selama ni asyik membebel dan selalu tarik muka dengan anda sudah mahu menjadi pendengar yang baik dan sangat memahami, syukur sangat..

Suami yang tidak perlah lekat di rumah, ada skandal dengan wanita lain, dan selalu memarahi anda bertukar menjadi suami idaman dan sungguhla gentleman! Alhamdulillah..

Akhirnya, bayangkan juga anda mempunyai keluarga yang bahagia. Suami isteri saling mencintai, malah mempunyai anak soleh yang mendengar kata. Pendek kata setiap saat yang anda lalui begitu mendamaikan hati & perasaan.

 

Tidakkah anda mahu menjadi seperti situasi di atas??

Jadi berhenti mengeluh atas apa yang menimpa diri dan bersedia untuk berubah.  Masalah tidak akan selesai hanya dengan berpeluk tubuh, malah boleh menjadi lebih teruk.

 

Ayuh Bongkarkan Segala Permasalahan Anda

 

a
Anda ingin mencari kekasih hati yang benar benar sesuai dengan diri anda? Anda tentu tidak mahu tersalah pilih & menyesal di kemudian hari
a
Cinta anda hanya dipandang sebelah mata, sedangkan anda telah berkorban segalanya untuk memilikinya. Anda mahu memilikinya dengan MUDAH?
a
Anda memiliki memiliki rupa, pendidikan, kewangan & hampir segalanya. Namun kenapa masih menyendiri? Anda tidak jual mahal
a
Anda telah berusia lanjut & risau belum berumah tangga. Sering diejek dengan panggilan yang menyakitkan hati & menyebabkan anda rendah diri?
a
Adakah anda telah mempunyai kekasih namun tidak mahu dia berlaku curang? Ingin di setia bersama susah atau senang?
a
Anda telah beristeri & mahu terus dia hanya menyayangi & menyebut nyebut diri anda tanpa jemu?
a Anda telah bersuami & mahu dia cinta hanya anda, serta tidak langsung ingin berpoligami disebabkan rasa cinta pada anda yang mendalam
a Anda mahu anak anak yang anda cintai mendengar kata & tidak lagi membuat sesuatu yang menyebabkan hati anda luluh
a Anda mahu bos memberi lebih perhatian pada anda, & tidak memandang anda hanya sebagai orang suruhan?
a
Anda mempunyai ramai kawan namun kebanyakannya suka menikam dari belakang, selalu dengki dengan kejayaan anda? Kecewanya anda dengan keadaan begini

 

Fikir Dalam Dalam Apa Akibatnya Jika Masalah Anda Gagal Diatasi

a Anda terpaksa meneruskan juga hubungan dengan orang yang anda tersalah pilih. Tiada jalan untuk berpatah balik!
a Anda akan rasa sangat sangat sakit hati, anda berikan si dia semuanya tapi anda seperti tiada tempat dihatinya
a Anda menghadapi risiko membujang sampai ke akhir usia kerana tidak bertemu jodoh
a Adakah anda mahu perkahwinan anda berakhir di tengah jalan..mintak dijauhkan, nauzubillah!
a Pasangan anda terus menerus curang dengan orang lain dan anda terus bermandikan air mata
a Anak anak makin degil dan tidak pedulikan anda lagi..anda semakin tidak dihormati
a Bos asyik nak cari kesalahan walaupun anda tak buat apa apa!
a Anda semakin terpinggir kerana kawan kawan tidak menyukai anda

 

"Wau, teruknya.. saya tidak semua ini terjadi pada saya"

"Saya dah bertindak tapi tak pasti bagaimana hasilnya"

"Tolong bantu saya menangani masalah ini"

 

Saya insyaAllah akan membantu, tapi sahabatku, saya mahu bertanya..

 

Adakah Anda Pasti Tindakan Anda Ini Berkesan?

 

Barangkali anda sudah berusaha memulihkan keadaan diri anda dengan melakukan perkara berikut:

Yang Berkeluarga: 
# Anda dah slow talk dengan pasangan tapi pasangan keras kepala dan degil, serta
tidak juga mengubah sikapnya

# Beberapa kali pergi ke sesi kaunseling rumahtangga tetapi masalah macam tidak selesai

# Bertolak ansur dan berkorban, dan berterusan memberikan peluang kedua, ketiga, keempat...sampai anda sendiri akhirnya makan hati

 

Yang Single:
# Dah cuba macam macam ayat power tapi si dia masih buat dek je

# Anda sudah iklankan diri di agensi mencari jodoh namun masih juga tiada orang yang mahu menghubungi

# Berabis duit beli hadiah mahal mahal sedangkan dia tak hargai pun

 

Tindakan di atas tidak ada salahnya, tapi oleh kerana penyelesaiannya tidak semudah yang disangkakan anda perlukan lebih dari itu, tidak cukup hanya sekadar usaha luaran...

 

Anda perlukan USAHA DALAMAN

Pergi kaunseling, berikan hadiah, slow talk, dan lain lain hanya usaha luaran

Usaha luaran tidak begitu 'menyengat' kesannya, kerana ia hanya dirasai di permukaan saja

Sebaliknya USAHA DALAMAN  inilah yang akan MEMBANTU, MENYOKONG dan MELENGKAPKAN usaha luaran anda.

USAHA DALAMAN akan menusuk terus TEPAT ke hati seseorang

"Sentuhlah dia tepat di hatinya, dia kan jadi milik mu selamanya"

Lirik lagu ini memang bertepatan sekali dengan USAHA DALAMAN ini

Jadi apakah sebenarnya USAHA DALAMAN ini

Baca dengan teliti, kerana saya nak bongkarkan rahsianya pada anda sahabatku

 

Inilah dia...

Ilmu Doa Pengasih

Apakah ia doa pengasih ni?

Ringkasnya, doa pengasih adalah merupakan kumpulan doa atau ayat yang boleh digunakan oleh orang Islam untuk menjadikan seseorang menyayangi dan mencintai anda. Jika anda selalu mengamalkan doa untuk kesihatan, doa untuk murah rezeki, maka konsep doa pengasih juga sama.

 

Doa Pengasih Ni Tak Syirik Ke?

Jangan terus menghukum dulu kawan kalau tidak tahu. Selidik dulu betul atau tidak.

 Saya ingin tegaskan bahawa ayat & himpunan doa yang ingin saya kongsikan ini kebanyakannya bersumberkan ayat ayat suci al Quran, selawat ke atas nabi, & beberapa doa yang diamalkan oleh para guru agama. Saya telah melakukan pemurnian dan mengasingkan amalan yang SAH dan TIDAK BOLEH diamalkan.

Doa pengasih ini sama sekali tidak melibatkan...

Membaca mentera yang langsung tidak difahami maknanya
Unsur unsur khurafat
Pemujaan terhadap wali, kubur atau seumpamanya
Menyalahi akidah

Melukis rajah pelik dan tempek pada badan, atau bawa ke mana mana

Atau apa apa yang dilarang dalam Islam

Pendek kata, doa doa ini 100% & SAH dan BOLEH DIAMALKAN

 

Kenapa Doa pengasih Adalah Penyelesaiannya?

a
Ia adalah cara yang senang, anda tidak diminta untuk berzikir berjam jam lamanya, sekadar meluangkan masa sekitar 10-20 minit sehari sudah memadai, bergantung pada masalah anda
a

Sesuai untuk orang yang mahu tapi malu malu kucing untuk berterus terang menyatakan perasaan suka

a
Doa doa ini daripada ayat al-Quran dan guru guru agama, saya tidak sama sekali mereka reka doa ini
a

Kudrat manusia sendiri adalah terbatas, jadi  mohonlah pada kuasa yang lebih besar yang tiada batasnya

a
Sebahagian orang yang mengamalkannya telah mendapat kebahagiaan hidup seperti yang mereka inginkan. Saya tidak mengatakan PASTI MUJARAB bila mengamalkannya, tapi jika kena cara melakukannya, insyaAllah boleh!

 

 

Siapakah Saya Untuk Membantu Anda?

Ya, ada moleknya jika saya perkenalkan diri dahulu

 

Muhd Munib Ahmad mendapat pendidikan di sebuah sekolah agama di Perlis  sebelum menyambung pengajian ijazah di Universiti Malaya. Beliau sekarang bekerja di Kuala Lumpur.

Berkenaan ilmu Doa Pengasih, penulis telah berguru dan mendapat ijazah dari gurunya untuk mengamalkan doa ini. Beliau juga banyak membaca buku buku yang berkaitan dengan doa pengasih. Latar belakang pendidikan di sekolah agama banyak membantu beliau untuk memahami Bahasa Arab.

Beliau sendiri telah mencuba doa doa ini dan alhamdulillah ianya berjaya. Beliau juga telah mengajarkannya pada rakan rakannya, dan kini dia ingin anda memperolehi manfaatnya. Asalkan anda sudi, semuanya boleh!

 

Sahabatku, kesemua ilmu yang dikutip selama ini saya dokumentasikan dalam bentuk dan bahasa yang mudah difahami, khas untuk ANDA..iaitu

 

Ebook Doa Pengasih

Ebook doa pengasih diterbitkan sejak Jun 2009 lagi dan hingga sekarang (2013) ianya telah dikemas kini sebanyak 3X dan modulnya telah ditambah untuk menjadikannya lebih mantap, perkasa dan ampuh!

Ebook setebal hampir 70 muka surat ini mengandungi koleksi 29 doa pengasih yang boleh diamalkan oleh sesiapa saja untuk tujuan dikasihi & disayangi. Doa doa ini memang telah terbukti berkesan dengan izinNya, & dieksperimenkan oleh masyarakat Melayu dahulu.

Ebook ini adalah untuk bacaan umum & bukan teks akademik. Jadi ia disampaikan dalam bahasa yang mudah & santai, namun tidaklah sehingga mencacatkan nilai keilmuan itu sendiri.

 

Komponen Dalam Ebook Doa Pengasih

Hukum beramal dengan ayat pengasih

Anda akan mengetahui jenis ayat yang boleh & haram untuk di amalkan. Ini adalah perkara pokok yang WAJIB diketahui.

Banyak ayat dan pengasih di luar sana yang nampak macam boleh diamalkan tapi sebenarnya boleh membawa anda kepada syirik. Saya hanya kongsikan yang SAH sahaja!

 

Persediaan sebelum mengamalkan ayat pengasih

10 perkara yang perlu anda lengkapkan sebelum boleh mengamalkan doa pengasih. Ia bukan sewenang wenangnya boleh diamalkan.

Jika anda masih pelajar sekolah dan ada cita cita nak "mengayat" budak sekelas anda, sila hentikan niat tu. Amalan ini bukan untuk anda, maaf!

 

Koleksi ayat pengasih

Ilmu penunduk
Digunakan untuk mendekatkan jodoh seseorang & orang yang tertutup hatinya untuk berkahwin. Diajarkan oleh Dato' Dr Haron Din.


Menghasilkan sendiri minyak pengasih
Kini anda tidak perlu lagi mengupah sesiapa. AMARAN: Bukan untuk tujuan suka suka!

Pemanis wajah
Menjadikan wajah anda berseri seri & kelihatan manis sentiasa

Pengasih bulan purnama
Jadikan wajah anda ingin kelihatan manis bak bulan purnama pada pandangan mata manusia

Pengasih Bismillah 6
Cara membaca Bismillah 6 sambil memandang pada lelaki/ perempuan idaman dengan tujuan dia jatuh kasih

Ilmu memuja kekasih hati
Doa untuk menarik kekasih datang pada anda.
(AMARAN 2: Jangan suka suka buat!)

Pengasih minyak wangi
Memperkukuhkan rasa rindu & cinta kekasih hati pada anda. Sesuai diamalkan oleh orang yang berjauhan

Pengasih kelopak mata
Jadikan dia sayang dengan hanya mengedipkan kelopak mata

Pengasih kapur senafas
1 ilmu yang hebat & “menjadi” (dengan izinNya). Dibaca bila anda mengkehendaki seseorang untuk tertarik pada anda

Raja ilmu pengasih
AMARAN 3: JANGAN DISALAH GUNA.
Telah dieksperimenkan oleh ulama', guru guru serta orang yang berpoligami

Selawat untuk meminang
Amalkan semasa proses peminangan. Dengan izinNya, lamaran anda akan diterima dengan senang hati & tidak akan ditolak

Doa raja ilmu pengasih
Sesuai diamalkan sebagai pengasih terhadap isteri, anak anak, keluarga, majikan, pekerja, mana mana lelaki atau wanita

Pengasih Mukmin
Amalkan doa ini agar muslimin dan muslimat yang memandang anda akan jatuh kasih

Pengasih untuk suami
Dipraktikkan semasa sedang bersetubuh dengan pasangan

Pengasih untuk isteri
Khusus untuk isteri yang ingin terus disayangi suami

Pengasih untuk anak anak
Tukar 360° anak anda yang liar & sukar dikawal menjadi anak soleh & menyayangi ibu bapa

Doa untuk menarik jodoh
Hentikan status andartu/ bujang terlajak anda kerana dalam tempoh singkat anda akan menerima lamaran, insyaAllah!

Doa Untuk Menarik Jodoh II
Khusus untuk orang yang masih belum bertemu jodoh akibat dari disihir oleh sang pendengki

Pengasih audiens
Jadikan ucapan anda didengar dengan penuh minat oleh audiens

Doa pengasih masyarakat
Pengasih yang bersifat umum, supaya pengamalnya dikasihi oleh orang ramai

Doa pelembut hati
Khusus untuk anda yang putus tunang, cinta tak berbalas, atau percintaan yang tidak direstui keluarga

Doa Pemisah
Memutuskan rasa cinta pasangan yang menjurus ke arah maksiat & zina (bukan cinta yang mendorong kepada kebaikan)

Solat hajat 12 rakaat
Kaedah melakukan solat hajat yang insyaAllah permohonan anda akan diterima

 

Doa Bonus

Pengasih terhadap binatang jinak
Menjinakkan lagi binatang yang azalinya sudah jinak. Baca doa ini pada kucing, lembu, burung, & ayam serama anda

Pengasih terhadap binatang liar
Bagaimana anda boleh menjinakkan binatang liar seperti harimau, kuda, gajah dengan doa ini

Serta banyak lagi himpunan doa pengasih yang tidak mampu saya senaraikan semuanya di sini

 

 

 

Bukan Hanya Doa Pengasih, Rahsia
Kebahagiaan Juga Dibongkarkan!

 

Lebih 30 rahsia menjadi pasangan bahagia, antaranya:

Bagaimana dengan membasuh_______ miliknya cinta anda akan terus membara

Bagaimana rahsia & teknik minum air yang akan mengeratkan lagi kasih sayang. Amalan dari Rasulullah.

Inilah 1 perkara yang jika dilakukan bersama maka kasih sayang akan melimpah ruah. Apakah perkara itu?

Bagaimana dengan makan pun kasih sayang terus mengalir dalam diri & pasangan. Oh, tidak ramai yang tahu petua ini.

Kenapa kain_____ tidak boleh berkongsi?, jika anda berkongsi juga akan wujud perasaan benci antara 1 sama lain.

Mendedahkan tips & petua bagaimana untuk terus kekal bahagia dengan pasangan hidup!

 

 

 

Setiap doa dan amalan diberikan terjemahan dalam Bahasa Melayu. Malah gambar disertakan untuk memudahkan pemahaman anda, supaya anda boleh terus beramal sebaik selesai membacanya.

Sebahagian dari kandungan ebook Doa Pengasih

 

Ebook Ini Hanya Sesuai Untuk Golongan Ini

a
Lelaki/ perempuan yang ingin mencari pasangan hidup
a
Kekasih yang ingin menghangatkan lagi rasa cinta mereka
a
Bujang terlajak/ andartu yang ingin segera menemui jodoh mereka
a

Suami yang mahu disayangi isterinya

a

Isteri yang ingin terus dicintai suami & tidak mahu dimadukan

a
Orang yang mahu mempunyai lebih ramai kawan & disenangi masyarakat
a

Pekerja yang mahu majikan memberi lebih perhatian padanya supaya berpeluang mendapat kedudukan yang baik dalam syarikat

a
Dan yang seumpamanya

 

Namun AWAS, Ia Dilarang Sekali Untuk...

Orang yang hanya ingin memuaskan nafsu & berfoya foya
Orang yang dengki & berniat jahat
Orang yang ingin memanfaatkan orang lain untuk kepentingan diri
Dan yang seumpamanya

 

Buku Sebegini  Tiada di Pasaran


Saya bukanlah ingin membanggakan diri, tetapi sepanjang pengamatan dan pencarian, saya belum pernah menemui buku seumpama ini di pasaran, saya juga yakin anda tidak pernah. Hakikat yang perlu diterima ialah, kebanyakan mereka yang mengetahui doa doa pengasih ini enggan untuk membuka mulut untuk berkongsi tentangnya. Namun hari ini saya bongkarkannya. Anda hanya boleh memperolehinya di sini.

 

Jika saya boleh menolong anda mendapatkan perkara yang anda ingini, perlukah saya meletakkan harga yang tinggi untuk ebook ini? Untuk makluman anda, ebook ini mengambil masa yang agak lama untuk disiapkan bagi memuaskan hati para pembaca, kerana saya tidak mahu akibat kesilapan dalam memberi maklumat, kesannya tidak dapat anda rasai. Percaya atau tidak, saya meletakkan harga yang murah kerana saya benar-benar mahu membantu anda.

 

Baiklah Jika Anda Berminat Untuk Membeli E-book Ini Saya Akan Berikan Anda Bonus Tambahan Yang Hebat dan Tiada di Tempat Lain! – Bonus Yang Bernilai Ratusan Ringgit!

 

Anda Tidak Akan Menyesal Mempelajarinya

Saya tidak akan memberikan 1 atau 2 bonus, tetapi akan memberikan 5 BONUS EKSKLUSIF kerana anda benar-benar bernilai pada saya, dan supaya anda tidak akan menyesal bila mendapatkannya.

 

BONUS

1. Update PERCUMA
Anda akan mendapatnya secara percuma terus melalui email ebook Doa Pengasih ini setiap kali ia dikemaskini,
Sehingga kini ia telah dikemas kini sehingga 3X.

Harga Sebenar: RM 100
Harga Anda: PERCUMA

 

2. Ebook 18 Rahsia Psikologi Cinta

Tidak hanya memberikan doa pengasih, malah anda juga didedahkan 18 rahsia kekuatan psikologi cinta, bagaimana dapat mengubah fikiran seseorang untuk menjadikannya menyukai anda.

Rahsia 1- Bagaimana dengan hanya meminta pertolongan darinya, akan membangkitkan rasa suka pada anda.

Rahsia 2- Situasi di mana kelihatan 'bodoh' lebih disukai berbanding cuba menjadi sempurna . Bila masanya anda harus bertindak begini?

Rahsia 3- Ternik berjalan yang membuatkan anda tertarik dan nampak jantan.

Rahsia 4- Anda dilarang sama sekali untuk membawa teman yang ______ semasa pertemuan kali pertama dengan secret admire.

Rahsia 5- Perkara yang anda fikir boleh mengeratkan hubungan sebenarnya hanya akan merenggangkan lagi. Apakah perkara itu?

Rahsia 6- Rahsia sulit untuk mencari jenis lelaki/wanita yang tidak menolak bila di approach

Rahsia 7- Antara kerap bertemu atau kurang bertemu, yang mana lebih mengeratkan hubungan? Jawapannya di sini

Dan banyak lagi akan dibongkarkan..hanya untuk anda!

 

Harga Sebenar: RM 70
Harga Anda: PERCUMA

 

 

3. Soal Jawab Pengasih A-Z

 

 

Ebook ini adalah lanjutan daripada ebook Doa Pengasih. Segala persoalan dan pertanyaan berkaitan doa pengasih saya nukilkan dalam panduan yang sarat dengan ilmu yang bermanfaat.

Harga Sebenar: RM 80
Harga Anda: PERCUMA

 

4. Ebook Rumah Idaman Syurga Impian: Suami Teladan

Membincangkan dari perspektif Islam tentang persiapan mencapai keluarga bahagia, suami yang memenuhi kewajipan, contoh suami teladan, pasangan suami isteri yang ideal, hakikat perkahwinan, dan petua-petua untuk suami.

Harga Sebenar: RM 40
Harga Anda: PERCUMA 

 

5. Pendengar Setia Masalah Anda

Inilah perkara yang paling bernilai lagi dimana saya akan peruntukkan masa saya untuk mendengar setiap luahan dan masalah anda, dan akan memberi nasihat yang bersesuaian. Justeru, jika anda menghadapi masalah dengan pasangan, anda boleh terus berhubung dengan saya sama ada melalui email atau telefon, tidak perlu segan segan.

Saya Mendengar dan Saya Memahami

Privasi dan kerahsiaan anda 100% TERJAMIN.

Harga Sebenar: TIDAK TERNILAI
Harga Anda: PERCUMA

 

 

Untuk anda, Ebook Doa Pengasih & semua bonus di atas hanyalah

RM 177

 

RM 97

 

>>RM 37 SAHAJA<<
 

 

Lihat Dengan Teliti Apa Yang Anda Akan Dapat

Item
Harga
Update Ebook Doa Pengasih PERCUMA RM100
Ebook 18 Rahsia Psikologi Cinta
RM 70
Ebook Doa Pengasih A-Z
RM 80
Ebook Rumah Idaman Syurga Impian RM40
Pendengar Setia Masalah Anda TIDAK TERNILAI
Harga sebenar
RM 290
Harga anda
RM 290  RM 37

 

 

 

 

Apa Kata Pencinta Yang Membacanya

Ebook yang sangat bermanfaat untuk dimiliki

Belum ada yang buat ebook doa doa pengasih ini. Kalau ada pun bukan yang dihimpunkan lengkap seperti yang Munib lakukan. Jadi ebook doa doa pengasih ini merupakan satu usaha yang bagus dan insyaAllah mendapat sambutan lagi-lagi untuk para usahawan, anak-anak, suami dan isteri yang memerlukan doa-doa harian untuk memutikkan perasaan sayang di dalam hati setiap insan.

Ebook ini sangat bermanfaat untuk dimiliki tidak mengira usia...asalkan tahu membaca:) Kadang kadang kita terlupa betapa pentingnya doa-doa tersebut untuk diamalkan. Jadi dengan adanya ebook ini, mudah untuk kita mencari panduan untuk lebih disayangi oleh orang lain mengikut landasan yang betul..insyaAllah.

(Klik sini untuk beli)

Luvlee
Pereka Grafik
www.minisitelicious.com

 

 

 

Ebook yang dicadangkan

Munib, ebook yang anda tulis ini memang bermanfaat. Anda banyak berkongsi doa & rahsia untuk mengeratkan kasih sayang berpandukan lunas Islam. Mungkin ada buku seperti ini yang ditulis di pasaran tetapi tidak sama dengan ebook anda.

Ebook ini amat saya cadangkan pada orang yang dahagakan kasih sayang.

(Klik sini untuk beli)

Mohd Hafeez Zulkifli
Pegawai Tadbir
Pusat Perubatan Uni. Malaya

 

 

Ebook ini terlalu istimewa

 

Alhamdulillah pencarian saya tentang ayat ayat amalan yang boleh diamalkan untuk mengeratkan hubungan suami isteri akhirnya terjawab sudah. Ebook ini bagi saya cukup bermanfaat. Ayat Quran yang diselitkan cukup memenuhi pencarian saya selama ini. Ebook ini terlalu istimewa, kepada sesiapa di luar sana yang masih mencari rahsia kegembiraan dan kebahagian yang mendapat keberkatan dari Allah, insyaAllah buku ini dapat membantu anda.

Anda adalah orang yang paling bertuah jika suami/ isteri anda sentiasa menyayangi anda, dan itulah yang diharapkan bagi setiap insan. Kegembiraan dan kebahagiaan yang sejati sehingga ke akhir hayat. Jangan lupa untuk membelinya. InsyaAllah anda akan semakin bahagia dengan izin Allah. Wassalam

(Klik sini untuk beli)

 

Nurul Akmal Che Lah
Tutor
Fakulti Kejuruteraan Uni. Malaya

 

Jika anda tidak percaya apa yang saya sampaikan tidak mengapa, tapi biarlah bukti yang berkata kata..

 

Klik Sini Untuk Melihat  Mereka Yang Telah Mengecap Bahagia

 

Anda masih tertunggu-tunggu?

Mungkin anda kata harga yang saya letakkan sangat mahal. Itu perkara biasa saya dengari. Akan tetapi, sebelum itu, saya ingin bertanya pada anda:

 

  • Adakah anda ingin mengubah kehidupan cinta anda kepada yang lebih baik dengan hidup bahagia bersama yang tersayang? Sudah tentu YA! Hanya kata semata-mata, tidak akan merubah hidup anda!!! Anada perlu “cakap serupa bikin!” Perlu ada matlamat dan tindakan untuk mencapainya. Tindakan pertama anda ialah – belajar ilmu ini dengan mendapatkan ebook Doa Pengasih hari ini juga!

 

  • Berapa banyak WANG yang sangup anda belanjakan untuk KEBAHAGIAAN? Kalau nak keluarkan duit sebanyak ni pun anda masih teragak-agak, Boleh geng dengan Mat Jenin …usah mimpikan untuk bahagia yang sungguh nikmat sekali!!! Fikirkan???” ..Bertahun saya mengutip mutiara ilmu pengasih ini …anda sangat beruntung pada hari ini.

  

  • Anda ingin cuba-cuba cara sendiri dahulu (try and error?) Kalau berjaya, SYABAS saya ucapkan! Tapi kalau GAGAL? Fikirkanlah berapa lama masa yang anda akan habiskan semata-mata untuk cuba jaya!!!! Ingat Masa itu emas.

 

  • Nak belajar terus dari pakar percintaan/kekeluargaan? Ada ribu ribu? Kalau ada silakan…tetapi belum tentu apa yang anda pelajari itu mampu dipraktikkan. Silap haribulan anda berguru dengan guru yang langsung tidak pernah bercinta. Sekarang ramai yang mengaku pakar…tapi “HABUK PUN TARAK”.

 

  • Nak tunggu harga panduan rahsia Doa Pengasih ni diturunkan dahulu? Maaf! Ianya tidak akan diturunkan malah akan dinaikkan lagi! Saya berpegang pada kata. Hanya mereka yang bijak akan mengambil peluang sahaja yang akan untung. Jika anda tidak dapatkan hari ini, suatu hari nanti anda juga akan dapatkannya. Jadi kenapa tidak dapatkannya sahaja sekarang.

 

 

Lenyapkan Terus Semua Kerisauan Anda Dengan Jaminan  Wang Dikembalikan 100%

 

 

 

Anda Telah Skrol Hingga Penghujung, Buat Keputusan Sekarang!

 

Salam Kasih Sayang,

 

P.S- Pencinta yang dihormati, saya tidak pasti berapa lama akan menjual ebook ini, kerana saya tidak mahu orang yang tidak bertanggungjawab membeli ebook ini & praktikkannya. Jadi dapatkan sekarang sebelum saya menutup jualan tanpa notis. Dapatkannya segera, klik di sini!

P.S.S- Dalam apa jua keadaan pun, anda dilindungi oleh jaminan wang dikembalikan selama 30 hari, jika tidak berpuas hati dengan kandungan ebook. Jadi anda sebenarnya tidak menanggung apa apa risiko.

P.S.S.S- Sejujurnya, saya ingin menolong anda untuk mencapai impian dalam percintaan dan kasih sayang, tapi jika anda sendiri tidak mahu menolong diri sendiri, apa lagi yang boleh saya lakukan. Berilah peluang pada diri sendiri, ramai yang telah berjaya dan sekarang adalah masa untuk anda. Tiada salahnya untuk mencuba. klik sini

 

 

test

 
 

Hakcipta Terpelihara © 2012 - Doa Pengasih-Rahsia Menjadikan Sesiapa Saja Mencintai Anda ::